22 januari 2010

Reserveren

Wilt u meer informatie over onze shows en het reserveren daarvan? Kijk dan bij de veel gestelde vragen.

Als u een show wil reserveren, klik dan onder het kopje reserveren op aanvragen. Hierbij wordt u doorgestuurd naar ons nieuwe inschrijfsysteem. Als het goed is, zijn uw inloggegevens hetzelfde als uw inloggegevens voor het oude reserveringssysteem. Mocht u hier toch problemen mee ondervinden, mail dan naar Rino@physics.leidenuniv.nl.

Voor het reserveren willen we u graag vragen de onderstaande punten te lezen:

– Ons standaardpakket bestaat uit 3 shows, mocht u maar 1 of 2 shows willen dan betaalt u evengoed voor 3 shows.
– We hebben een maximum van 5 shows per dag, als u meer shows wilt dan moet u meerdere dagen reserveren.
– Het reserveren van een extra datum kan niet via de opmerkingen maar moet opnieuw via het reserveringssysteem.
– Wij hanteren een maximum van 40 leerlingen per show.
– Bij het reserveren van een show gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden.
– Er kunnen nog geen datums na 1 september 2018 gereserveerd worden. Mocht door een fout een van deze datums toch open staan, dan zullen wij deze reserveringen weer moeten verwijderen.