26 maart 2018

Freezing Physics boeken

Als u een show van Stichting Rino aan wilt vragen bent u hier op het juiste adres. Voor speciale shows of evenementen kunt u contact met ons opnemen via de mail (rino@physics.leidenuniv.nl).

Voordat u reserveert is het handig om te weten hoe een gemiddelde “Freezing Physics” showdag eruit ziet. Om een beter beeld te scheppen volgt hieronder het rooster van een willekeurige showdag.

• 10:40 verwachte aankomst op de school
  • 11:15-12:05 eerste show
  • 12:05-12:55 tweede show
  • 12:55-13:20 pauze
  • 13:20-14:10 derde show
  • 14:10-15:00 vierde show
  • 15:00-15:45 opruimen
  • 15:45 vertrek richting Leiden

Merk op dat de starttijd van de eerste show afhankelijk is onze reistijd. Omdat wij in een universiteitsgebouw gevestigd zijn, zijn wij afhankelijk van de openingstijden van de Universiteit. Als u vragen heeft over de begintijd voor uw school, neem dan contact met ons op.

Praktische Informatie

Schoolshows hebben een minimum afname van 3 shows per dag (het basispakket) met een maximum van 5. Het maximum aantal leerlingen bij deze shows is 40. Boeken voor meerdere dagen achter elkaar is in overleg mogelijk. Voor het basispakket vragen wij €325 en voor elke extra show €40. Verder vragen wij een reiskostenvergoeding van €10 voor elke 25 km vanaf 75 km.

Voor marktstands, hanteren wij een minimum afname van 3 uur. Wij hanteren geen maximum, maar bekijken per geval hoe wij het meeste voor u kunnen betekenen. Neem hiervoor contact met ons op. Voor marktstands vragen wij €150,- per uur.

Verder kunnen wij ook aangepaste shows opvoeren (bijvoorbeeld voor groter publiek). Neem voor de prijs van speciale optredens en demonstraties contact met ons op.

Coronabeleid

Bij het geven van onze shows houden wij uiteraard rekening met de veiligheidsregels omtrent het coronabeleid. Wij hebben de belangrijkste aanpassingen voor u op een rijtje gezet:

• Het showteam houdt zoveel mogelijk afstand tot elkaar en tot de klas tijdens de show. Dit betekent dat wij niet meer door de klas zullen lopen.
  • Wij vragen om een zo groot mogelijke ruimte om de kans op verspreiding te verkleinen.
  • Het showteam dat naar uw school komt, wordt door ons gescreend. Bij klachten of symptomen bij het showteam wordt er vervanging geregeld.
  • Zolang de corona maatregelen van kracht zijn, wordt er geen ijs gemaakt.

Verder willen wij melden dat wij geen mondkapjes zullen dragen tijdens de proefjes omdat dit onveilig is bij het werken met vloeibaar stikstof. Als wij niet bezig zijn met proefjes dragen wij wel mondkapjes als dat gewenst is door de school en/of de maatregelen van het RIVM zijn.