26 maart 2018

Veel gestelde vragen

  • Is de naam “Rino” een afkorting?
    • Nee niet meer, de naam “Rino” is tot stand gekomen als afkorting van “Reizende Informanten Natuurkundig Onderzoek”, maar tegenwoordig zien we “Rino” als zelfstandige naam met slechts 1 hoofdletter.
  • Wie zijn jullie?
  • Ik zou graag een Rinoshow willen boeken, hoe doe ik dat?
    • Heeft u al een account voor ons online reserveringssysteem? Dan kunt u een show aanvragen via het N2ushoorn reserveringssysteem.
    • Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u uw wachtwoord via N2ushoorn resetten door naar de wachtwoord vergeten pagina te gaan. Komt u er niet goed uit, of bent u bijvoorbeeld uw gebruikersnaam kwijt, neem dan contact met ons op door een mail te sturen.
    • Als u nog geen account heeft, dan kunt u een nieuw account aanvragen via de registratie pagina van N2ushoorn. Staat er op deze pagina aangegeven dat het op dat moment niet mogelijk is om een nieuw account aan te maken? Neem dan contact met ons op via de mail, dan krijgt u van ons een registratiecode. Voor het aanmaken van een account zijn de volgende gegevens nodig:
      • Naam van uw school
      • Adres van uw school
      • Telefoonnummer van uw school
      • Uw naam
      • Uw e-mailadres
      • Factuuradres en -emailadres van uw school

  • Wat wordt er van de school verwacht bij een show?
    • In onze algemene voorwaarden staat wat wij van u verwachten als wij langskomen op uw school. De belangrijkste punten zijn: elektriciteit, een lift (als de show niet op de begane grond plaatsvindt), goede ventilatie van de ruimte, etc.

  • Wat zijn de kosten van de shows?
    • Wij hanteren een minimum van 3 shows per dag. Dit noemen wij ons Standaardpakket en kost €350,-. Naast een minimum geven wij ook maximaal 5 shows per dag. Elke extra show boven de 3 shows kost €50,-. Tot slot hebben wij nog een kilometervergoeding die we vragen. Wij rekenen hiervoor €15,- per staffel van 25 km, waarvan de eerste 25 km gratis zijn. Voor de afstand nemen we alleen de heenreis. We bepalen we de route via Google Maps en nemen wij de meest logische route naar uw school. 

  • Op welke dagen kunnen wij een show reserveren? 
  • Worden er ook andere activiteiten aangeboden dan schoolshow Freezing Physics?
    • Jazeker, in de Theatershow kunnen wij ook een uitgebreidere show aanbieden voor een groter publiek. Hier zitten alleen proefjes in die makkelijk te zien zijn van een grote afstand.
    • Ook een Marktstand is mogelijk. Hierbij leggen we verschillende spectaculaire proefjes uit aan een voorbijgaand publiek.
    • Verder kunnen wij op maat gemaakte shows of workshops opvoeren. Neem hiervoor contact op via mail of telefoon.

  • In welke talen kunnen de shows gegeven worden?
    • Al onze activiteiten kunnen zowel in het Nederlands als Engels gegeven worden. In enkele gevallen is Duits ook een optie, neem hiervoor contact met ons op.

  • Wat is de maximale publieksgrootte voor de schoolshow Freezing Physics?
    • Wij hebben een toeschouwer limiet van 40 personen. Onder de toeschouwers vallen leerlingen, maar ook docenten en andere begeleiders. Dit limiet is er zodat de drukte van de groep beperkt wordt. Op deze manier is het geven van een show veel beter voor onze vrijwilligers. Aan het einde van de show maken we ook ijs. Dit is voor meer dan 40 toeschouwers niet meer mogelijk. 

  • Met hoeveel studenten komen jullie naar onze school?
    • Wij sturen altijd een showteam van 3 studenten jullie kant op, tenzij anders vermeld. 

  • Kunnen de shows ook voor andere organisaties dan scholen geboekt worden?
    • Ja, dat is mogelijk. Naast Freezing Physics bieden wij ook marktstands en theatershows aan. Om te kijken wat voor uw evenement het meest geschikt is of voor vragen over de prijs e.d. kunt u contact met ons opnemen via mail of telefoon.